
Η τοποθέτησή του (η οποία
ανασκευάστηκε με νεώτερη δήλωση που πραγματοποίησε λίγο αργότερα)
ευτελίζει και υποτιμά το ρόλο των εκπαιδευτικών της προσχολικής αγωγής
οι οποίοι κάτω από δύσκολες συνθήκες προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Η
κοινωνική και η παιδαγωγική διάσταση του νηπιαγωγείου έχει γίνει εδώ και
χρόνια αποδεκτή και έχει αναγνωρισθεί από το σύνολο του ελληνικού
λαού. Είναι λυπηρό να εκφράζονται από Υφυπουργό λόγια που υποτιμούν το
ρόλο του νηπιαγωγείου.
Οι Έλληνες εκπαιδευτικοί είναι
από την πολιτεία εξαθλιωμένοι οικονομικά και μόνοι τους φροντίζ0υν για
την επιστημονική τους αναβάθμιση. Είναι αυτοί που κρατούν όρθιο το
δημόσιο σχολείο που βιώνει τις άδικες μνημονιακές πολιτικές των
περικοπών και της φτώχιας.
Αξίζουν περισσότερα, αξίζουν την αναγνώριση και όχι την υποτίμηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα επώνυμα σχόλια έχουν περισσότερες πιθανότητες να δημοσιευτούν...